Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 9 januari 2017

Poesjes

Vandaag 2 kaartjes die ook al even klaar waren,; schattige poesjes....doen het altijd goed op een kaartje toch?






Tot snel weer met de volgende kaarten want ik heb er nog een aantal die ik kan plaatsen.

Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik vind het heerlijk ze te lezen.

Lieve freubelgroetjes, Wilma 

10 opmerkingen:

  1. Ach wat een lieverdjes !
    Het zijn echt schatjes die katjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poesjes doen het inderdaad altijd goed en een leuk borduurpatroon er bij maakt het helemaal af.

    Groetjes,
    Crea Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben geen katten-/poezenliefhebber en vind je kaartjes toch heel erg lief. Het zijn hele lieve plaatjes en mooi geborduurd. De eerst is wel heel erg leuk :-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk Wilma, natuurlijk mooi geborduurd , mooie kleurencombinatie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met mooi borduursel en plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaarten Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, mooie kaartjes met leuke poesjes, heel leuk geworden Wilma,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Borduren blijft ook zo gaaf om te doen. Ik vind je kaarten beeldig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh wat een lieve kaartjes,
    dit soort plaatjes doen het altijd goed,
    mooi geborduurd ook ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen