Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 14 januari 2017

Valentijn/Liefde

Op de blog van Creapaleis is de wedstrijd deze maand Valentijn/Liefde, ik heb hier voor deze kaart gemaakt;



Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties, fijn zulke trouwe volgsters!
Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Wat een lief Valentijnkaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo wat is dit weer een beauty Wilma, prachtig geborduurd met een schitterend patroon.
    De liefde straalt ervan af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig Valentijntje op een mooie, geborduurde kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Prachtig kaartje ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit valentijnskaartje Wilma...prachtig geborduurd in hele mooie kleurtjes en cupido gaat zo zijn liefdespijl afschieten...heel leuk gedaan!!!

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen