Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 7 januari 2017

Vintage....

Op Facebook is een nieuw actief clubje genaamd Paper and scrap en hier heb ik al meegedaan aan 2 projectjes! De 1e was een gezamenlijke SOL (ik ben er dol op!) en was dit het resultaat:



En nu loopt er een leuke challenge waar je uit een "bingokaart" een rijtje kiest en met die ingrediënten maak je een kaart, mijn rijtje is: vintage-paars-knoop en is dit het resultaat:




Altijd leuk om uit je comfortzone te stappen maar morgen komen er weer een paar borduurkaarten hoor!

Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

9 opmerkingen:

  1. Twee prachtige vintagekaarten, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend zijn je kaarten Wilma. Leuke tekststempel.
    Ik heb me ook gelijk op fb aangemeld, leuk....
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Wilma! ik ken deze facebook groep niet ga ik ook een kijkje nemen en aanmelden.
    Bedankt voor de link.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten Wilma ! Heel leuk modelletje van de FB groep !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes Wilma.
    Heel leuk gedaan!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Leuk om op deze manier uitgedaagd te worden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt Wilma,
    ook erg leuk je vintage sol kaart!,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent van alle markten thuis Wilma, je kaarten zijn schitterend, moet je meer doen (vintage).
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh die is echt prachtig ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen