Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 11 januari 2017

Vogeltjes

Deze lieve vogeltjes (zijn het koolmeesjes of pimpelmeesjes? Wie het weet mag het zeggen...) krijgen koude pootjes....



Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge op Ons borduurkaartenblog daar is deze maand de opdracht; geborduurde winterkaart met vogeltje...
En op de blog van Fadengrafik-Challenge Blog daar is de opdracht; Winter...

Dank weer voor jullie lieve reacties, ze worden heel erg gewaardeerd.

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Wilma. En volgens mijn bescheiden vogelkennis zijn het pimpelmeesjes. Herkenbaar aan hun blauwe kopjes, terwijl de koolmees een zwart hoofdje met zwarte stropdas heeft (streep over z'n buik :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb helaas geen kennis van vogels dus kan je niet helpen. Ik vind je kaart wel heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma,
    leuk vogelplaatje en mooi geborduurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen kennis van vogeltjes hier, maar ik vind ze superschattig ! Een heel leuke winterse kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, een pimpelmeesje. Je@net heeft het goed uitgelegd.
    Hele leuke kaart en mooi geborduurd.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart Wilma. Leuk patroon en het plaatje is ook super. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief dit winterse kaartje Wilma....zo schattig die meesjes erop ...en ook weer een super mooi borduurtje erop....

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Wilma, het zijn pimpelmeesjes, wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ook weer héél mooi geborduurd.
    gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Prachtig kaartje,
    mooi geborduurd ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Again you created a beautiful card, I like the bright colours that are a nice contrast to the snow and cold outside :) The image of the birds is lovely, too. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. what an amazing card. Thank you so much for joining our challenge at Fadengrafik Challenge Blog

    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma
    Wat een prachtige winterse kaart met die lieve vogeltjes en het mooie patroontje.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Wilma. Leuk plaatje. Bedankt voor het meedoen. Ij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen