Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 2 februari 2017

Kerstkaart - week 5 tevens challenge

Vandaag is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas en deze week heb ik er de maandelijkse challenge aan verbonden. Ben echt helemaal uit m'n veilige comfortzone gekropen en een scrapkaart gemaakt.....dit is mijn bijdrage:



Ook heb ik deel 2 klaar van de CAL af ter nagedachtenis van Karen van Welzenis waar ik vorige week het 1e deel van liet zien. Vanavond komt het 3e deel beschikbaar, wat zou het worden denken jullie?
Ik heb een vermoeden....




Heel veel dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik verheug me er weer op!

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Een leuke uitwerking van de sketch Wilma!
    Ben benieuwd naar de rest van je handwerk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij creatief zeg.....wat mooi allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jou kerstkaart is weer een plaatje Wilma, leuk eens geen geborduurde kaart, het is je goed gelukt, dus kom maar meer uit je comfortzone.
    Je haakwerk maakt me nieuwsgierig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een mooie kaart er van gemaakt Wilma. Leuk hoor. En succes met je haakwerk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook scrapkaarten gaan je heel goed af tof met de uiltjes!
    groetjes
    Nancy Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooi uitwerking !!!!!
    Leuk die uiltjes !!!!

    groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige uiltjes, Wilma. Erg leuke kaart geworden.
    En je handwerk maakt nieuwsgierig. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma,
    je kerstkaart met uiltjes is heel mooi geworden, ik ben benieuwd wat je haakwerk gaat worden..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart en ik ben benieuwd naar het resultaat van de CAL, ik zie nog niet echt vrees ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je kaartje met de sketch van onze challenge Wilma...hij is PRACHTIG geworden...en ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je haakprojectje...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Wilma. Ik ben ook erg benieuwd naar je haakwerk. Ik heb ook mijn oude hobby kruissteekborduren weer opgepakt. Het is ook allemaal zo leuk om te doen. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Wilma.


    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt, ook dat kan je !!!
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je haakwerk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke kaart Wilma en ook ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je haakwerk.


    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen