Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 9 februari 2017

Kerstkaart - week 6

Week 6 alweer op deze kerstkaartendonderdag...op de blog van 52 weeks to christmas worden deze vandaag weer massaal gedeeld, altijd gezellig! Dit is de mijne deze week:



Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, steeds weer!
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Wilma....heel mooi geborduurd ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit kertkaartje Wilma...zo een mooi borduurtje en in deze kleuren ook heeel mooi...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig patroon . Je kaart is erg mooi geworden Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig !
    Het borduurwerk geeft een top effect !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Wilma. Lieve kleurtjes en het borduurpatroon is zo fijntjes. Mooi afgewerkt ook met die kleine ronde stickertjes. Je kan zien dat er aandacht aan is besteed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk borduurtje en een heel lief plaatje,
    je kaartje is weer erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleurcombinatie van borduurpatroon en plaatje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prachtige kaart, Wilma. Je combineert plaatje met bijpassend garen en rand altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Wilma! Weer supermooi geborduurd!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart
    Zo'n leuk patroon bij het plaatje.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Wilma en mooi borduurwerk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een schitterend kaartje Wilma, prachtig motiefje, mooie kleurtjes, ...
    Fijn dat je er weer bij bent met een donderdags kerstkaartje!
    Groetjes
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi patroon Wilma, je hebt prachtig geborduurd, de kleuren zijn prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Wilma, prachtig geborduurd.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi geborduurd, Wilma. Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi die stickers tussen je borduurwerk, dat maakt hem héél bijzonder! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen