Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 16 februari 2017

Kerstkaart - week 7

Op de blog van 52 weeks to christmas is het tijd voor de 7e kerstkaart dit jaar dit is mijn bijdrage deze week:




Ook heb ik weer 2 gedeeltes klaar van het haakwerk ter nagedachtenis aan  Karen van Welzenis  , oprichtster van de leuke haak Facebookpagina die veel te jong gestorven is...





 
Oortjes.

Pootjes


Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze met veel plezier!
Een fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

19 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je weer gemaakt Wilma, straks heb je echt een hele voorraad kerstkaarten.
    De haakwerkjes zijn weer super, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een erg mooie kaart, Wilma.
    En naar het haakwerk word ik steeds nieuwsgieriger....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook erg benieuwd naar het eindresultaat van je haakwerk ! Je kerstkaartje is erg mooi en het patroontje zo lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig zijn die geborduurde kaarten, wat een werk..

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart Wilma.
    Wat ga je precies haken?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kerstkaartje Wilma
    en het wordt vast weer een leuk haakprojectje met een speciale gedachte erachter...

    bedankt voor het meedoen bij 52WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kerstaartje is dit
    en een heel mooi borduurtje

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan!
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart en bijzonder haakwerk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi !!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Wilma. Bij je haakpatroon kan ik me nog niks voorstellen en wacht gespannen af naar het eindresultaat.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart Wilma en wat een leuk plaatje,
    ik ben wel heel benieuwd naar het eind resultaat,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Wilma! En weer prachtig geborduurd!
    Ben ook benieuwd wat het eindresultaat gaat zijn van je haakproject!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weer een supermooi borduurkaartje WIlma!
    ik ben wel nieuwsgierig wat je juist aan het haken bent...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende kaart Wilma. En je haakwerk wordt wel leuk volgens mij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart geworden..en je bent ook al zo'n Crea Bea, ben benieuwd wat het gaat worden (haakwerkje) groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige geborduurde kerstkaart, Wilma.Leuk plaatje.Succes met je haakwerkje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele leuke kaart en je hebt met mooie kleuren een leuk patroontje geborduurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje met prachtig borduurwerk! Leuk dat je meedoet bij 52WTC.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen