Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 23 februari 2017

Kerstkaart - week 8

Vandaag is het weer tijd voor week 8 in kerstkaartenblogland op de blog van 52 weeks to christmas    en dit is mijn bijdrage:



Ook heb ik deel 5 af van het haakwerk wat wekelijks bekend gemaakt word op de Facebook haakpagina van Karen van Welzenis, binnenkort is het een jaar geleden dat de oprichtster van deze pagina overleden is en ter nagedachtenis word er in enkele weken iets gehaakt waarvan wij niet precies weten wat het word, de bedoeling is dat er zoveel mogelijk haakwerkjes op haar sterfdag gepubliceerd worden, is dat geen mooie gedachte?
Aankomende week word het laatste deel bekend gemaakt en dan ben ik benieuwd wat we allemaal te zien krijgen...



Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties steeds weer, ik lees ze erg graag en kom vandaag ook weer bij jullie langs!

Fijne dag (let goed op dat je niet wegwaait) en lieve freubelgroetjes, Wilma

21 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Wilma , mooie kerstkaart wéér en
    Haken is óók leuk om te doen !!
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wilma, heel mooi.


    Lieve groett, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier ferme wind maar ik ben noet weggewaaid op weg naar de bushalte. Je kaart is weer toppie, leuk plaatje en een bijzonder borduurwerk links in de passende kleuren. Ik vermoed dat je nogal een voorraad kleurtjes moet hebben om altijd zo'n mooie combinatie te kunnen maken!
    je haakwerk wordt ook prachtig!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi uit je haakwerk en neemt al vorm aan. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ook je kaart is weer mooi. Leuk met die postzegel vorm.
    Fijne dag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Wilma. Kleurtjes ook weer zo mooi bij het plaatje gezocht. TOP!
    En je haaksel wordt gaaf, ben benieuwd naar het totaalplaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzonder borduurwerk! Mooie kaart Wilma.
    Lia DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja dat borduurwerk viel mij ook op...dat is toch wel een speciale techniek...
    je haakwerkje maakt me nieuwsgierig...
    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja dat borduurwerk viel mij ook op...dat is toch wel een speciale techniek...
    je haakwerkje maakt me nieuwsgierig...
    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart Wilma....en je haakwerk ziet er ook spannend uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig patroon Wilma. De kaart is erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi burduurkaartje weer Wilma! Erg mooi gedaan en je haakwerkje ziet er ook goed uit. Een mooi erg mooie gedachte dus doe jullie best zou ik zo zeggen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje en leuk borduurpatroon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi dit kerstkaartje Wilma.prachtig borduurwerkje erop.en ook je haakwerkje ziet er veelbelovend uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een prachtige kaart geworden !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi en origineel borduurpatroontje op je leuke kerstkaart Wilma. Dat is echt een blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig geborduurd Wilma! Wat een veelbelovend haakwerk....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve kaart,Wilma.Wat een mooi en apart borduurpatroon.Je haakwerkje schiet al lekker op.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Wilma! Mooie kleuren!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart Wilma, echt een mooi borduurtje..
    ik vind je haakwerk nou al mooi, ben heel benieuwd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kaart Wilma.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen