Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 10 februari 2017

SOL

Op het clubje van De Kaartenkast hebben we woensdagavond weer een gezellige SOL gehad; samen een basiskaart maken en dan naar eigen inzicht oppimpen....dit is mijn bijdrage geworden;





Op de blog van Hobbywinkel De Egel is deze maand de challenge " harten" en daar wil ik deze graag mee laten doen.

Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, elke keer weer heel leuk om te lezen.

Fijn weekend alvast en lieve freubelgroetjes, Wilma

13 opmerkingen:


  1. Das een heel gaaf model,
    mooi kaartje ermee gemaakt ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "Februari 27" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-harten}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en mooi modelletje. Leuke kaart heb je ermee gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart wilma, leuk versierd.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model kaartje!
    Mooi versierd!
    Harten zijn ook leuk.
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje Wilma. Ik weet niet of je facebook hebt...bij bechallenged op facebook is hetzelfde kaartmodel deze maand ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow heel mooi Wilma. Leuk model ook.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt met de sol.
    Mooie uitvoering, op naar de volgende sol.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma,
    je kaartje is echt super..leuk hoe je alle delen hebt -aangekleed- ik vind de kleuren ook top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Wilma...wat een gaaf modelletje...hebben ze momenteel ook bij Be-challenged op FB...ik moet er ook nog mee aan de slag gaan...

    groetjes en een fijn wweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart geworden en leuk afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Harten' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk model kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen