Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 12 februari 2017

Taartendoosje

Jaja moet niet gekker worden...weer een scrapwerkje 😬
In de taartgedeeltes kun je nog wat stoppen, ik vind hem wel grappig.





Daar er  harten op zitten kan hij ook weer meedoen op de blog van Hobbywinkel De Egel
waar het thema "harten" is...

En ook op de Facebookpagina van Paper and scrap is er een challenge waar een doosje gevraagd word...

Veel dank weer voor jullie bezoekjes en positieve reacties!

Fijne zondag nog en lieve groetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit Wilma!
    Eens een keer iets heel anders,en ook nog eens super schattig.
    Mooie kleuren.
    Heb je het patroontje van het net?
    Leuk gedaan!
    Groetjes en nogmaals fijne zondag!
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi taartdoosje heb je zo gemaakt, Wilma. Vind 'm erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige explosionbox heb je gemaakt Wilma!!
    Prachtig gedaan.
    Xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik de titel en de eerste foto zag dacht ik 'een taartdoosje'? want ik heb die mal ook en zo groot is die niet, maar dan zag ik de rest...
    Supertof gemaakt!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Wilma,
    leuk als het helemaal open is..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk Wilma. Mooi gemaakt. Leuk om weg te geven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat toch weer super leuk gemaakt.
    Je gaat je comfortzone steeds verder uitbreiden
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dit doosje heb je ok weer prachtig gemaakt, goed van je om je kennis te verleggen.
    Top gemaakt Wilma
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is een schitterend doosje geworden Wilma...met zeker een verrassende binnenkant...erg leuk modelletje en prachtig afgewerkt ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig doosje,Wilma.Leuk afgewerkt met de tekstjes en de mooie bloem.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig doosje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Harten' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen