Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 11 februari 2017

Tulpen

Op het clubje van Cards-and-more werd dit borduurpatroontje gedeeld,het was even wat werk met snijden maar ik heb er toch iets van kunnen maken:



Op de blog van Ons borduurkaartenblog is de challenge deze maand  "#40- kaart met voorjaarsbollen" en daar is dit leuke bollenbloemboeketje wel geschikt voor dacht ik dus laat ik deze kaart graag meedoen.

Wens ik jullie allemaal nog een fijn weekend, bedankt voor de bezoekjes en reacties,ze worden gewaardeerd! Lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Dat zal zeker een werk zijn geweest om het uitsnijden. Mooie resultaat Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me inderdaad een heel werk, maar het is dan ook een erg leuke kaart geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi met het snijwerk Wilma,
    knap dat je dat zo netjes kunt, hele mooie kaart is het weer
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Wilma, mooi geborduurd en het uitsnijwerk is prachtig, veel wek, maar dan heb je ook wat, je bloembollen boeketje doet het er prachtig bij.
    Gezellig dat je weer van de partij bent op Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat valt altijd tegen hè om zo uit te snijden, maar je hebt het heel netjes gedaan, prachtige kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi Wilma, mooi patroon en prachtig uitgesneden. ik vind het een toppertje. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het uitsnijden zorgt wel voor nog extrs effect. Weer een heel mooi kaartje!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Wilma!
    Borduurwekje is top en het snijwerk ook.
    Daar ben je druk mee geweest.
    Geeft weer een voldaan gevoel, nu je het resultaat ziet.
    Fijne zondag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wilma. Wat een prachtige kaart. Supermooi dit model met het snijwerk erbij. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen