Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 17 maart 2017

Beterschap

Deze beterschapskaart bevat lekkere dingen om snel beter te worden en op de blog van Hobbywinkel De Egel is er momenteel een challenge waar ze "etenswaren" op je creatie vragen dus is deze daar zeer geschikt voor;



Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties gisteren weer op de kerstkaart, erg fijn om die te lezen! Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Gezellig weer dat je meedoet met onze 'Etenswaren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart, Wilma. Dat gaat bij de zieke vast in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie beterschapskaart, Wilma.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    wat heb je een mooie borduurkaart gemaakt, leuk plaatje ook..
    fijn weekend,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi beterschapskaartje. schitterend hoe je telkens je borduurtje en platje zo super weet te matchen!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geboduurd Wilma, leuk plaatje, toepasselijk bij beterschap.
    Toppie gemaakt weer.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi geborduurd Wilma, prachtig plaatje en erg mooie kleuren, een erg mooi geheel geworden,

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook vandaag weer een super lief beterschapskaartje Wilma...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie beterschapskaart Wilma.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is zeker heel geschikt voor onze challenge Wilma. Mooi geborduurd heb je weer.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen