Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 20 maart 2017

En alweer een doosje...

Ja ik ben momenteel in de doosjesfase....vind ze erg leuk om te maken!
Via Google is er ook het één en ander te vinden en zo kwam ik op de leuke blog van Wies.
Zo vond ik in een oude post van haar onderstaand cadeaudoosje met duidelijke uitleg.
Wel een leukerd toch?

 
Buitenkant..


Binnenkant ...

De mooie bloem heb ik trouwens van het prachtige glanspapier gemaakt wat ik gewonnen had bij Crealientje... perfect hiervoor toch?

Mocht iemand nog linken weten voor doosjes en cadeaumapjes (behalve Pinterest) dan heel graag!

Bedankt voor het kijken, jullie bezoekjes en lieve reacties, fijne avond!

Lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje en mooi papier heb je hiervoor gebruikt. Succes met zoeken naar doosjes, heb nu geen links voor je.
    Fijne avond,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook al zo leuk geworden, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend doosje heb je gemaakt.
    Mooie bloem ...
    Ben je al lid van deze? http://scrap-doosjes.clubs.nl/
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk doosje met mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit waxinelichtjes doosje Wilma...KNAP gedaan ...een super leuk weggevertje...alleen opsturen zal wel postzegeltjes kosten...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'm heel erg leuk (en heb het patroon ook gevonden bij haar) ;-)
    Op dit moment ben ik ook niet zo bezig met kaarten maken maar met andere papierprojecten..ligt misschien aan het weer ;-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig doosje is dit! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi doosje met deze prachtige bloem,Wilma.Erg leuk om cadeau te doen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen