Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 24 maart 2017

Kaart met label

Vandaag een scrapkaart, jonge jonge wat een werk vind ik dat!

Op de nieuwste blog van 2 Sisters on the blog is een challenge gestart "een verjaardagskaart voor een vrouw met een label" deze heb ik hiervoor gemaakt;

Buitenkant
   
       Binnenkant


Omdat het een verjaardagskaart met vlaggetjes is laat ik deze ook meedoen op de blog van
Hobbywinkel De Egel daar is het thema "Verjaardag met vlaggetjes".

Heel erg bedankt voor de vele bezoekjes en lieve reacties op de kerstkaart van gisteren, die waardeer ik zeer 👍

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Wilma Leuk gedaan zo met het label. En heel leuk dat je meedoet met onze 1e challenge. Zeker leuk dat er al zoveel inzendingen zijn.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Nicolette Dt 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,
    je hebt een mooie kaart gemaakt met label én vlaggenlijn, ook het plaatje is erg leuk!
    groetjes,
    Ans
    p.s. ben ik uit je leeslijst verdwenen??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Wilma.Heel leuk model en een mooie bloem.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kasrt Wilma. Ik moet wat lachen met je opmerking over het vele werk. Een borduurkaart is toch veel meer werk?
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eens een keer iets anders dan borduren, en zeker zo mooi.
    Heel leuk gemaakt!
    Prachtig design papier, en leuk model met de schuine binnenkant.
    Wens je een fijn lente weekend, geniet ervan!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk model heb je gebruikt
    Het is allen flink wat extra denkwerk ....
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel vooor je deelname bij inze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Suupergaaff geworden..Toppie gemaakt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met label Wilma. Leuk plaatje en mooie bloem.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart heb je gemaakt ! Tof dat de binnenkant ook zo mooi versierd is !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig dat je meedoet met onze 'Verjaardags vlaggetjes' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart.
    Bedankt dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra (dt Egel)

    BeantwoordenVerwijderen