Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 9 maart 2017

Kerstkaart - week 10

Vandaag komt dit schattige vosje jullie fijne kerstdagen wensen in de 10e week van het jaar, op de blog van 52 weeks to christmas zullen er wel weer veel kerstkaarten voorbij komen....



Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties, vooral op donderdag is het altijd gezellig!
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. schattig is dat vosje, en mooi gedaan mat al die borduursels erom heen....

    fijne dag liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, en wat een mooi geborduurd randje erom heen. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk met je borduurwerk met die afwisseling groen/bruin. Het plaatje met het vosje met hulsttakje past er weer perfect bij!
    fijne dag
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleuren van het vosje komen mooi terug in het borduursel. Prachtig gedaan!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach....wat een leukerd Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk met het vosje Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dit vosje !!!!!
    En het borduurwerk in dezelfde tinten , top !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een erg leuke kaart Wilma. Mooie patroon heb je bij dit leuke plaatje gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Wilma,
    mooi borduurtje en een erg leuk vosje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi borduurwerk om je vosje Wilma, heel fijntjes. Het is een hele mooie kerstkaart, er straalt rust uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje...heel fijntjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig borduur kerstkaartje Wilma!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje en goede kleurcombi met de borduurzijde.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldig lief kerstkaartje Wilma...zo fijntje ...

    groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kaart met weer schitterend borduurpatroon Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen