Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 23 maart 2017

Kerstkaart - week 12

Wat vliegen de weken toch voorbij....alweer donderdag dus tijd voor de wekelijkse kerstkaart!
Op de blog van 52 weeks to christmas is het alweer de 12e week dit jaar en dit is mijn bijdrage;




Dank jullie wel voor de bezoekjes en lieve reacties,vooral op kerstkaartendonderdag krijg ik zoveel bezoekjes, ik vind dit erg fijn!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

22 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Wilma, prachtig geborduurd.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben altijd benieuwd welk borduurwerk je uit je hoed zal toveren. Schitterend werk weer Wilma!
    dank je wel voor je trouwe donderdagse kerstkaart!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een rachtig borduurwerk weer, echt een hele mooie kaart.
    Leuk he die donderdag, komen er inderdaad bij ons ook veel mensen op blogvisite....een feestje om alle reacties te lezen

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Wat past de uil mooi bij dit borduurwerk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk met de uil en het geborduurde randje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi in deze grijstinten Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart met dit plaatje. alles past weer heel mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat borduurwerk, ik blijf het bewonderen !!!!!
    Heel mooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaartje weer Wilma...heel leuk plaatje van het winteruiltje en het borduurtje past er zooooo mooi bij...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, Wilma! Zo mooi geborduurd en zulke mooie kleuren.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer prachtig geborduurd, Wilma.De uil past er heel mooi bij.Mooi geheel.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een mooi geborduurde kaart en mooie kleur combi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig geborduurd en een mooi plaatje erbij. Weer een top kaartje. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kerstkaart is weer een plaatje om te zien Wilma, mooi geborduurd in deze kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gedaan Wilma. Wat een werk.

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kerstkaartje Wilma in mooie kleuren!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heeel mooi kerstkaartje heb je gemaakt. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kerstkaart Wilma,
    wat een leuk borduurtje heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart Wilma ! Ik vind hem erg elegant in deze kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaart!
    Heel chique, en mooi plaatje van een uil.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen