Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 30 maart 2017

Kerstkaart - week 13

Op deze beloofde warme dag gaan de kerstkaarten toch gewoon door en plaats ik de kaart voor de 13e week....op de blog van 52 weeks to christmas zal het wel weer een drukke boel worden!
Hier dan de kaart;




Ik verheug me weer op de gezellige bezoekjes en lieve reacties, wens ik jullie een fijne dag en geniet van het weer!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Weer een erg mooie kerstkaart, Margreet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Wilma ! Ik vind het een erg kunstig patroontje, daar was je vast lang zoet mee ! Het plaatje is ook echt beeldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oohoo... Wilma, dit is een hele sjieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart weer en ook het borduurwerk is prachtig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wilma wat een prachtige kaart, wat een werk en de kleuren van het plaatje en de draadjes passen echt schitterend bij elkaar...
    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geborduurd, Wilma! Leuk met dat plaatje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart,Wilma.Prachtig borduurpatroontje en een lief bijpassend plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kerstkaartje weer Wilma...wat een prachtig borduurtje erop en ook het plaatje is heel schattig...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Wilma! Leuk dat borduurwerk gecombineerd met dotjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart weer Wilma !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Leuk patroon en met de gele hoeken bijna zomers ;)
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk die wuivende sneeuwpop, en het plaatje is weer supermooi ingelijst met je borduurwerk!
    fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een leuk kerstkaartje gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart geworden..je kerstkaarten stapeltje groeit al!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zie ik het nou goed heb je dotten met borduren gecombineerd?
    Wat leuk! Dat staat heel mooi.
    Leuk winter tafreeltje in het midden en je kerstkaart is weer toppie!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen