Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 2 maart 2017

Kerstkaart - week 9 en haakproject

Vandaag is het weer kerstkaartendag in blogland en wel op de blog van 52 weeks to christmas is het tijd om de 9e kerstkaart van dit jaar te plaatsen. Deze week combineer ik hem met de maandelijkse challenge waarbij je onderstaan kleurenpalet moest gebruiken....




Het was even zoeken maar ik vind hem geslaagd!



Ook heb ik deze week de laatste hand gelegd aan het project ter nagedachtenis aan de overleden oprichtster van een haakpagina op Facebook; Karen van Welzenis.
Een project van 6 weken waarvan niet bekend was wat het werd en dit is het eindresultaat; het lievelingsdier van Karen...ik vind het een schatje geworden ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—



Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik kom vandaag ook weer gezellig bij jullie langs ๐Ÿ‘

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

16 opmerkingen:

  1. Erg mooie kerstkaart, Wilma.
    En wat een super schattig knuffelkonijn heb je zo gehaakt. Vind het idee erg leuk om gezamenlijk zo elke week een stuk verder te haken. En dan ook nog eens zo'n geslaagd project op het eind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kerstkaart si weer mooi geborduurd Wilma en wat is je haakptoject mooi geworden.
    Fijne dag.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat een superlief knuffelkonijn is het geworden. Prachtig.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd heb je weer gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    Ik vind de kaart en het konijn beide super gemaakt, lieve kleurtjes ook.
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart Wilma,
    dat borduren gaat je prima af en haken ook.
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart, Wilma.Het is weer een prachtig borduurpatroon.Wat een schattig konijn is je haakproject geworden ter nagedachtenis aan Karin.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo wat een schitterende kaart Wilma, prachtig geborduurd, wat gaaf dat je ook aan het haken bent geslagen, je konijn is dan ook prachtig.
    Wat ik aan het maken ben, o wat een werk, maar het is bijna klaar, nog een weekje denk ik, je bent nieuwsgierig hรจ, komt goed, maar dan moet ik wel doorwerken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende knuffel is t geworden!
    en je kaart is zoals altijd weer prachtig!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie borduur kaart!
    Prachtig patroontje.
    Het konijntje is super.
    Mooi eerbetoon aan de overledene.
    Fijne avond en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig konijn is het geworden, echt heel lief!
    Mooi kaartje heb je gemaakt, de kleurtjes zitten er helemaal in,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige borduurkaart Wilma n de juiste kleuren van de Challenge! Super dat je meedoet!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je kerstkaartje is heel mooi Wilma...prachtig in deze kleurtjes...de opdracht schitterend uitgevoerd
    Ook je gehaakte konijntje is heel gaaf...wat een goed idee als eerbetoon...


    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je kaartje past prima bij de inspiratiefoto. en wat een haakwerk...! mooi, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig knuffelkonijn, is een heel mooi initiatief om deze dame te gedenken!
    jouw borduurwerkje past perfect bij de challengekleurtjes!
    groetjes
    nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de gevraagde kleurtjes. En je konijntje is ook heel erg lief.
    Groetjes, Yvonne
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen