Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 14 maart 2017

Voorjaar

Tja heeft geen woorden nodig met dit fantastische weer toch?
Blogland word overspoeld met voorjaarskaartjes dus ik kan niet achterblijven..en het is geen straf 💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

               




Op de blog van Ons borduurkaartenblog is dit het thema deze maand dus daar wil ik de eendjes mee laten doen.
En ook op de blog van Fadengrafik is dit het thema...
En ook op de blog van Creapaleis is het voorjaar...

Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en ontzettend leuke reacties steeds weer,super!!

Fijne avond enlieve freubelgroetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer prachtig,Wilma.Inderdaad erg leuke voorjaarsplaatjes.Heel mooi gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten Wilma. Leuke plaatjes en laat het voorjaar inderdaad maar komen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad 100 % lief!
    hier bleef alles wat in de mist hangen. Hopelijk morgen beter!
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaa...wat zijn ze lief. Erg mooie lentekaarten, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorjaarskaarten heb je gemaakt.
    Heerlijk thema toch !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een voorjaar hier op je blog Wilma, twee prachtige geborduurde kaarten staan te prijken op je blog.
    Leuk dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma
    Ik vind je kaartje 200% Lief met die schattige eendjes en heel mooi geborduurd.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en schatjes Wilma, zo lief de jonge diertjes en je hebt natuurlijk weer prachtig geborduurd. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lief en mooi voorjaarskaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog,
    GR Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaarten Wilma. Erg leuk .het past zo mooi bij elkaar. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, both cards are so beautiful and it's impossible for me to decide which one I like more. I like the pastel colours you used, and the animal scenes are so lovely. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen