Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 17 april 2017

Be Challenged

Op de Facebookpagina van BeChallenged is deze maand weer een patroon beschikbaar gesteld wat je naar eigen inzicht moet oppimpen.
Deze heb ik meteen voor mijn jarige vriendin gemaakt hebt, wel te zien waar ze dol op is toch?



Fijne 2e paasdag nog, bedankt voor jullie bezoekjes, liefs Wilma

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor je vriendin gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de Eiffeltoren erop heb je gemaakt voor je vriendin.
    Leuk model!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    je hebt er iets moois van gemaakt, het is duidelijk waar ze van houdt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh je kaart is prachtig ! Ik ben ook dol op Parijs ! Je vriendin zal hier vast erg blij mee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk model Wilma en mooi gemaakt.
    Fijne avond.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooien kaart heb je gemaakt voor je vriendin.
    Je mag nu vast wel een keer mee naar Parijs
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart,Wilma.Leuk model.Heel mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen