Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 9 april 2017

Bedankt

Op de blog van Ons borduurkaarten blog is deze maand challenge #42 aan de gang met het thema: "geborduurde kaart met patroon van Ann's Paper Art" en dit is mijn bijdrage geworden:



Ann Lütolf heeft schitterende patronen ik gebruik ze regelmatig. Dit patroon komt uit een hobbydolboekje met de naam "Card Stitching with Ann's Paper Art". Prachtig toch?

Ik link hem meteen weer op de blog van Fadengrafik-Challengeblog waar het "themavrij" is.

Het is rustig in blogland maar ja iedereen geniet van het heerlijke weer,lekker!!

Toch bedank ik degene weer die de moeite nemen om m'n blogje te bezoeken en een lieve reactie achterlaat, ik waardeer het zeer!

Fijne avond en lieve freubelgroetjes, Wilma

Ps doet de bloggersite het bij jullie ook zo slecht?

17 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Wilma!
    Ik ben nog volop bezig met mijn kaartje voor deze challenge.
    Binnenkort is het klaar.Met dit mooie weer zit ik meer in de tuin:)
    Je hebt een mooi patroontje gebruikt. Plaatje is ook leuk.
    Geniet nog van je zondagavond, Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en mooie kleuren Wilma.

    Ik had btw vanmiddag ook al hinder van rare meldingen bij het bloggen. Ben er toen mee gestopt en nu lijkt het weer "normaal" te zijn.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Wilma. Ik heb mijn kaart ook klaar en plaats hem misschien vanavond nog.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart, Wilma.
    Ja...het was echt genieten van het mooie weer vandaag. En dat heb ik dan ook volop gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wilma,
    je geborduurde kaartje is weer prachtig, ik was ook fan van haar, toen ik nog borduurde,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma, Prachtige kaart heb je gemaakt. Ann heeft inderdaad prachtige patronen, dit is er ook een van. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die weer mooi gemaakt Wilma, het patroon en de kleuren zijn schitterend.Ook weer prachtig geborduurd.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk patroontje.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart geworden,Wilma.Heel mooi patroontje.Plaatje past er ook leuk bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze patronen heb ik nog niet vaak gezien, het ziet er heel sjiek uit op je kaart! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Wilma, alles past zo goed bij elkaar, ik vind hem super! Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Blogger doet inderdaad heel raar, hopelijk is het weer snel opgelost. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi kaart Wilma. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Wilma,

    Een erg mooie kaart heb je gemaakt, leuk patroontje van Ann in mooie kleuren .
    Leuk dat je weer mee doet bij Ons Borduurkaarten blog.

    Ook bij mij is Blogger bijna onwerkbaar geworden, heel erg jammer.
    Wens je fijne Paasdagen,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. And another wonderful card - you must have done a lot of stitching lately, I guess. I like the violet shades you used for this project and the stitched swirls are very interesting, too. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Wilma
    Je hebt een heel mooi patroon van Ann's Paper Art gebruikt op je prachtige kaart.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eine sehr schicke Karte *super*.
    Danke für Deine Teilnahme an der 103. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen