Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 6 april 2017

Kerstkaart - week 14 tevens challenge

En van de Pasen springen we hoppa zo naar de kerst!!

Op de blog van 52 weeks to christmas is het alweer tijd voor de 14e week en deze combineer ik meteen met de maandelijkse challenge: "gebruik zilver op je kerstkaart".
De kaart spreekt voor zich, dit is hem geworden;



Dank je wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze heel graag!

Ik krijg geregeld van Jantine een lieve reactie op mijn kerstkaarten, ik wil graag terug reageren maar krijg dan de melding dat het profiel het niet doet,jammer....dus als je dit leest Jantine....?

Wens ik jullie een fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Weer een prachtige kerstkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, dit is weer een hele mooie! Tof met die geborduurde sneeuwkristallen en mooi plaatje erbij Wilma!
    Hier heb je de blog van Jantine:
    http://jantineskaartjes.blogspot.nl/
    Fijn dat je meedoet met de challenge van 52WTC!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma. Ik moet toch maar eens een begin gaan maken met de kerstkaarten. Maar kan me er nog steeds niet toe zetten.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart Wilma. Helaas lukt het mij niet meer om kerstkaarten te maken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Wilma ,borduren zit je in de vingers .
    Fijne dag van Epie (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Wilma! Toch lekker afwisselend van Pasen naar kerst en weer terug ;-))
    Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is heel erg gaaf Wilma....mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief dit kerstkaartje Wilma...weer zo een prachtig borduurtje erop
    bedankt voor je deelname bij 52 WTC
    groetje Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart weer, Wilma!
    Ik heb je reactie bij mij gezien, ik weet niet wat er mis ging. Er was nog iemand bij wie het eerst niet lukte en later wel...misschien een hikje in de site? Gezellig als je het nig eens probeert ;-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een beauty, Wilma.Fijne dag nog.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart Wilma,
    de zilveren accentjes zijn erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge Wilma!
    Succes!
    Groetjes Suzan
    52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen