Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 13 april 2017

Kerstkaart - week 15

Week 15 dit jaar en het is weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas :



Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en lieve reacties,ik vind ze erg leuk om te lezen!
Afgelopen week heb ik jullie weinig bezocht want blogger had echt de kuren, hopelijk gaat het nu beter en kom ik jullie vandaag zeker een bezoekje brengen!!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

18 opmerkingen:

  1. Lief tafereeltje op een erg mooie kerstkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ene typisch kersttafereeltje ! Heel leuk ! En prachtig borduurwerk ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief plaatje en het patroon zal heel wat uurtje in hebben gezeten.
    Fijne dag, Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chique geborduurde borders op je mooie kaartje Wilma!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige dit geborduurde kaartje...wat een werk zit daar in.

    fijne dag liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Wilma. mooi patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een prachtig geborduurd kerstkaartje Wilma
    Daar heb je weer heel erg je best op gedaan zie ik wel
    Groetjes Rosina
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prachtig borduurwerk !!!!
    Super mooi !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief plaatje op deze kerstkaart Wilma maar het allermooist vind ik je borduurwerk, schitterend...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik heb dit patroon ook wel eens geborduurd, maar ík vond er niets aan, wat een saai werk! Maar het resultaat mag er dan weer wél zijn, schitterend! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig borduurwerk,Wilma en een lief plaatje erbij.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig borduurkaartje Wilma!Super!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kerstkaart en erg mooi borduurpatroon.
    \Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaart Wilma,mooie borduurand
    en in prachtige kleurtjes gemaakt.
    Paasgroetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig borduur-kaartje, mooie details! Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge!
    grtz.Colien
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze kerstkaart is schitterend Wilma, wat een mooi patroon, prachtig geborduurd en afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige patroontje ! Je hebt er een erg mooie kaart mee gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen