Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 20 april 2017

Kerstkaart - week 16

Week 16, donderdag, dus weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas en het is weer een geborduurde....;



Dank voor de bezoekjes en berichtjes, gezellig om ze te lezen!
Ik zal deze dagen iets minder komen want wij genieten van een paar daagjes Friesland!

Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Weer een pracht van een kerstkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met dit plaatje Wilma.alles past weer tip top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattige kerstkaart en weer een leuk borduurpatroon.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart weer Wilma!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurd kaartje.
    Die vogeltjes zijn zo leuk, heb ze ook nog liggen.
    Heel veel plezier in Fryslân!
    Hoop dat het weer mee zit.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En weer een hele mooie kerstkaart Wilma. Prachtig patroon en heel lief plaatje heb je gebruikt. Mooi die geponste hoekjes van de witte kaart, geeft net iets extra's vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een hele mooie !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een hele mooie geborduurde kaart,Wilma.Lief plaatje.
    Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blijf ze supermooi vinden Wilma!!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Wilma.
    En heel veel plezier in Friesland.
    Fijne avond,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi borduurkaartje, Wilma!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart. Leuk plaatje en mooi geborduurd. Fijne dagen in Friesland.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet van Friesland! Vind ik heel mooi, we waren er vorige zomer om te fietsen (maar wat een wind!!!)
    Ondertussen genieten we hier van je mooie kerstkaartje!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen