Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 27 april 2017

Kerstkaart - week 17

Wat een vreemde dag vandaag voor een kerstkaart...ik zou het haast vergeten door Koningsdag...
Ware het niet dat de leeslijst van blogger overspoeld word met kerstkaarten dus hier komt de mijne;



Bedankt voor jullie bezoekjes en aan degene die de moeite nemen om een berichtje achter te laten.
Ik lees ze met veel plezier 👍
Fijne Koningsdag en lieve freubelgroetjes, Wilma

15 opmerkingen:

  1. Erg mooie kerstkaart, Wilma.
    Jij ook een fijne koningsdag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaart op deze koningsdag. Echt wel een beetje raar. Maar alles kan ;-))
    Jij ook een fijne Koningsdag!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, Wilma!
    Fijne Koningsdag!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi patroontje heb je gebruikt Wilma ! Zo fijntjes ! Heel leuke kaart ! Fijne Koningsdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met een mooi patroontje. Mooi geborduurd ook! Super! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Koningsdag hebben we vanmorgen bekeken op de televisie, dus vanmiddag is er tijd voor een rondje door blogland! Ik heb een aantal kaarten van je gemist zie ik, dus net ff terug gescrold. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig zeg, ook je kerstkaart van vandaag is weer een beauty! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een erg mooi kerstkaartje.
    Groetjes van |Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijntjes geborduurd Wilma, een mooie kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wilma , weer helemaal mooi !!!!
    Dat borduren ....top !
    groeten Ineke
    Dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bij jullie toch blijkbaar een echt gebeuren die Koningsdag!
    Héél mooie kerstkaart, mooi strak borduurmotiefje met die mooie ster er tussenin! lief plaatje ook!
    fijne avond
    Nancy
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kerstkaart Wilma,
    lief plaatje en mooi geborduurd,
    de envelopjes uit China blijven leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart!
    Mooi geborduurd. Ik ben de mijne vergeten:( te linken.
    Volgende week maar weer.
    Van jou is toppie gedaan!
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi borduurpatroon,Wilma.Het plaatje past er superleuk bij.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een leuke kaart Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen