Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 7 april 2017

Meisjeskaart

Op de blog van Hobbywinkel De Egel is er een challenge met het thema "Voor een kind" en hiervoor lijkt onderstaande kaart mij wel toepasselijk;



Ook wil ik deze graag mee laten doen op de blog van Fadengrafik-Challenge Blog waar het "thema vrij" is...


Ook werd mijn brievenbus net blij verrast met een pakje van Jacqueline Pannekoek , ik won deze leuke Candy bij haar;



Bofbips ben ik toch zeg!!!

Dank jullie wel voor de bezoekjes en lieve reacties op mijn kerstkaart van gisteren,super om te lezen want daar hou je toch ook een blogje voor bij toch?!

Wens ik jullie een fijne dag en tot snel want heb nog een aantal dingen liggen die bijna klaar zijn.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,
    echt een leuke meisjeskaart heb je gemaakt en je prijs die is echt super!
    fijn weekend,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd,Wilma.Leuke prijs heb je gehad.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en lief plaatje! Mooie prijs heb je gewonnen.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooi borduurtje in schitterende kleuren.
    Ga maar lekker genieten van je gewonnen prijs
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief plaatje en zo'n mooi borduurtje er bij.
    En gefeliciteerd met je mooie prijs, komt altijd van pas.
    Fijn weekend,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart. Mooi geborduurde rand en lief plaatje.
    En gefeliciteerd met je leuke prijs.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Bjoetie geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart!
    Leuk plaatje en leuk patroontje.
    Gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Ben benieuwd wanneer we de vlinders voorbij zien komen:)
    Groetjes en fijn weekend verder, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat een mooi en lief kaartje,
    ook gaaf geborduurd ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "Maart 31" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Voor een kind}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You made a really beautiful card, I like the stitched ornament and the pearls you added. Also, the pink and green combination turned out to be very interesting Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk dat je meedoet met onze 'Voor een kind' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ein süßes Kärtchen.
    Danke für Deine Teilnahme an der 103. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen