Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 4 april 2017

Paashaas

Om in de paassfeer te blijven heb ik vandaag een paashaas om te showen!
Het konijntje was het cadeautje op de club van de Schatkist alleen de onderdelen en dan moest je zelf iets creatiefs maken...ik wist het meteen!! Dit is het geworden;

                                 


Wel leuk toch?

Deze wil ik meteen mee laten doen op de blog van Webshop AnMa creatief als 2e bijdrage.

Ook ontving ik vandaag mijn gewonnen prijs van bovengenoemd clubje, wat een ontzettend leuke prijs, ik ben er blij mee!!



Jammer is wel dat ik het blauwe snijmalletje al heb, mocht er iemand van jullie een malletje willen ruilen?? het is de LR 0102...

Bedankt voor jullie bezoekjes en lieve reacties, een fijne avond nog!

Lieve freubelgroetjes, Wilma


5 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke paashaas is dit, Wilma. Ontzettend leuk gedaan.
    Veel plezier met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk je paashaas!
    Lekker met chocolaatjes erin, hmmm.
    Heb je heel creatief gemaakt:)
    Gefeliciteerd met je prijsje.
    Veel plezier met het freubelen.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma,
    wat heb je een leuke verpakking gemaakt met de paashaas en wat een mooie prijs heb je gewonnen,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je winnende prijs en wat een leuke paashaas is dit Wilma.

    Ik heb dat malletje nog niet en zou best willen ruilen. Ik heb alleen geen MD mal dubbel op dit moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk idee zoals je de haas hebt 'aangekleed'. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen