Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 1 april 2017

Paaskippetje

Op het clubje van De schatkist is het maandcadeau het patroon van een paaskippetje, dit heb ik ervan gemaakt;



Op de blog van Webshop AnMaCreatief is het thema deze maand Voorjaar/Lente/Pasen dus wil ik deze ook graag mee laten doen.

Verder ben ik in de prijzen gevallen op bovengenoemde schatkistclub met deze kaart;



Hieraan zit een prijsje verbonden,jippie!


En op het clubje van Jannievanderzwan met deze kaart;



En hier siert de kaart een maand op de clubhome, ook een hele eer toch?!

Hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik kom vanavond ook een rondje maken bij jullie! Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma


10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Wilma! En wat een superleuke paaskip!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke paaskip heb je gemaakt, Wilma.
    En gefeliciteerd met je winnende kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je zo in de prijzen viel Wilma,
    ik vind het paaskipje ook heel mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk je paaskip Wilma, leuk dat je met je mooie creaties in de prijzen bent gevallen, daar doen we het een beetje voor toch.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke paascreatie Wilma. Mooi gemaakt. En wat leuk dat je in de prijzen bent gevallen met je mooie kaarten, altijd een eer.
    Fijne zondag,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zou leuk op de Paastafel staan, lekker eitje erin!
    Gezellig!
    Leuk gemaakt Wilma.
    Gefeliciteerd met je kaartjes. Zijn ook beauty's! Eer voor je werk.:)
    Groetjes en fijne dag Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er leuk uit.
    Bedankt voor je reactie op mijn theedoosje. Leuk dat je lid bent geworden op mijn club. Helaas mag je aan deze wedstrijd nog niet meedoen volgens de clubregels, maar er is misschien wel een ander patroon wat je uit kunt proberen om te beginnen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke paaskip heb je gemaakt.
    Wat een bofkont ben jij met al je gewonnen plekjes.
    Je kaartjes zijn dan ook wel heel erg mooi !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kip Wilma.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezeelig dat je met je leuke kippetje meedoet aan onze Challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen