Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 15 april 2017

Vrolijk Pasen

Ik wil jullie ook allemaal hele fijne paasdagen wensen!!!



Dit kaartje wil ik mee laten doen op de blog van Fadengrafik-Challenge Blog waar de challenge "themavrij" is.


Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik lees ze heel graag!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

9 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat mooi geborduurd Wilma, en zo'n lief paasplaatje erbij. Hele mooie kaart en ik wens jou ook..
    Fijne Paasdagen ^-^
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie paaskaart heb je met dit lieve plaatje gemaakt, Wilma.
    Jij ook fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simply beautiful. The pastel colours are so full of joy and energy, perfect for the occasion. The Easter motif is so cute, and again you surrounded it by wonderful stitching. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje zeg ! Het patroontje is erg mooi en zo fijntjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Wat een leuk tafereeltje en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Jij ook hele fijne paasdagen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Wilma.Prachtig borduurpatroon.Het plaatje past er heel mooi bij.Fijne Paasdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart. Bedankt voor het meedoen bij Fadengrafik Challenge Blog

    Groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart. Bedankt voor het meedoen bij Fadengrafik Challenge Blog

    Groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen