Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 5 mei 2017

Be Challenged

Op de Facebookpagina van Be Challenged is weer een nieuwe maand begonnen met een nieuw patroon. Echt een heel leuk patroon vind ik zelf, er zitten wat verplichte elementen op, ik vond het best een pittige opdracht....dit is de mijne geworden:

 Voorkant met dichte flap

 Voorkant met flap omhoog


 Binnenkant.   




Hartelijk dank voor de lieve reacties op mijn kerstkaart van gisteren, leuk om de mail steeds te horen pingen 😎 Wens ik jullie alvast een fijn weekend, lieve freubelgroetjes, Wilma


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook nog met deze kaart bezig Wilma,
    je hebt er iets moois van gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, die heb je heel mooi gemaakt Wilma!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Wilma! Ik moet er nog aan beginnen!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!
    Grappig ik zou dit allemaal niet achter de voorkant verwachten.
    Heel leuk.
    Mooie aankleding.
    Fijn weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie challenge kaart heb je gemaakt
    Ik moet echt nog gaan denken.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Wilma! Leuk model!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk model en wat mooi gemaakt Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen