Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 7 mei 2017

Beterschap

Op Ons borduurkaartenblog is weer een nieuwe challenge en het thema is: "challenge #43 - beterschap", hiervoor heb ik deze gemaakt;



Dank jullie wel voor de reacties op mijn vorige kaart, leuk om ze te lezen!
Wens ik jullie verder nog een fijne zondag.
Lieve freubelgroetjes, Wilma

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Supermooi, schattig kaartje geworden, hier knap je toch gelijk van op?! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die weer mooi Wilma, prachtig patroon, zo mooi geborduurd, wat het plaatje betreft die van Hilda doet niet mee hoor dat is haar kaart gemaakt als gastdesigner en dan ik vind het leuk om verschillende kaarten te zien met een zelfde plaatje.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wilma,
    het borduurtje past prachtig bij het leuke plaatje, mooie kaart!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk uiltje heb je gevonden voor op je kaart.
    Mooi met het borduurwerk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, Wilma.Wat een lief uiltje.Nog een fijne avond.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi geborduurd Wilma en een lief plaatje dat er helemaal bijpast!!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een ontzettend schattig plaatje, je borduurwerk ziet er zoals gewoonlijk weer schitterend uit! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Wilma! Leuk patroon en natuurlijk weer mooi geborduurd. Bedankt voor je trouwe deelname bij Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi beterschapskaartje! Mooi borduurpatroontje ook, Wilma.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma
    Supermooi is je kaartje met dit lieve plaatje en je hebt een heel mooi patroontje in mooie kleurtjes er omheen geborduurd.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Wilma. Leuk patroon en een. Heel mooi plaatje erbij. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen