Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 20 mei 2017

Bloemen

En wederom een geborduurde kaart in mooie zachte kleuren en een mooi bloemenplaatje;



Deze doet mee op de Facebookpagina van Jacqueline creatief waar een welkomstchallenge met bloemen is...

Hartelijk bedankt voor de bezoekjes en lieve berichtjes op het lieve meisjes kaartje, heb ze met plezier gelezen! En Jantine mocht je dit lezen, ik vond die steek minder leuk omdat ik erg secuur ben en het een gepriegel is om de draadjes niet over elkaar te laten gaan, snap je wat ik bedoel? 😁

Fijn weekend nog en lieve freubelgroetjes, Wilma

8 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig gemaakt Wilma. het patroon is mooi, het plaatje staat er supers bij.
    Ook je vorige kaart is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi in die zachte kleurtjes, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart in zachte kleurtjes,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig,Wilma. Mooie kleurtjes en het plaatje past er heel mooi bij.Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Lieve kleurtjes ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is ook weer een prachtkaartje Wilma!
    En ik heb het gelezen en denk wel dat ik snap wat je bedoelt :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een Bjoetie geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen