Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 9 mei 2017

Huwelijk

Vandaag heb ik een huwelijkskaart geborduurd in best wel aparte kleuren....
Ik heb altijd eerst een patroon wat ik leuk vind om te borduren, zoek dan een plaatje wat past in het midden en zoek dan de kleurtjes van het plaatje erbij. 
Ik vind het altijd mooi als dezelfde kleurtjes van het plaatje terugkomen in het borduurwerk maar dit was best een moeilijke...toch vind ik hem wel geslaagd, wat jullie?



Wil ik hem meteen mee laten doen op de blog van Fadengrafik-Challenge Blog waar het thema "huwelijk/baby" is.

Dank jullie wel voor de bezoekjes en lieve reacties steeds weer,vind dit altijd erg fijn!

Fijne dag nog en lieve freubelgroetjes, Wilma 

11 opmerkingen:

  1. Ik vind de kleuren zekere mooi bij het plaatje passen. Heel mooi Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, dit patroontje en de kleuren die je gebruikt hebt. Een prachtig kaartje, Wilma!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie elegante kaart!
    De kleurtjes heel mooi bij plaatje gezocht en ook mooi borduurpatroon.
    Dus zeker een geslaagde kaart Wilma!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a wonderful wedding card! The couple in the image is amazing, and so is your stitching around it. I like the brown shades you used, they might not be a typical wedding colour at first glance, but they match perfectly to the groom's dress and the result is amazing. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi patroon zeg ! Dat ziet er erg ingewikkeld uit ! Het plaatje combineert tot een mooie en stijlvolle kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alles past perfect, Wilma. Vind het een erg mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart,Wilma.Het is een prachtig patroon.De kleuren zijn ook heel mooi.Het plaatje past er perfect bij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Wilma. Het is je goed gelukt,de kleuren van het borduurwerk passen mooi bij het plaatje van het bruidspaar.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook weer een mooie Wilma! Tof met het kleurverspringende borduurgaren!
    Tot morgen met een kerstkaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen