Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 4 mei 2017

Kerstkaart - week 18 tevens challenge

Op de blog van 52 weeks to christmas is het week 18 voor de kerstkaart, ik combineer de mijne meteen met de lopende maandchallenge waarbij de opdracht is ; maak een grappige kerstkaart...
Dit is mijn bijdrage geworden,hoop dat hij grappig genoeg is? Ik vind zelf van wel...





Deze week ontving ik een superleuk pakketje van Rosina, ik ben 1 van de 2 gelukkigen die een prachtige Candy bij haar heeft gewonnen, hoe leuk is dat?
Zitten hele leuke dingen in, dat gaat goed komen!




Nogmaals dank Rosina!! 💋


Rest mij nog jullie hartelijk de bedanken voor de bezoekjes en lieve reacties, zeker op kerstkaartendonderdag is het extra gezellig, heel veel dank daarvoor!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart heb je gemaakt, Wilma.
    En veel plezier met je gewonnen candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kaart Wilma en gefeliciteerd met je mooie pakket. Dat komt vast goed van pas .
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig plaatje op je mooie kaart!
    echt een pakketje voor jou wilma, veel plezier ermee!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie prijs van Rosina! En wat een leuke kerstkaart maakte je weer, Wilma. Zeer geslaagd. Best een lastige challenge vond ik :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is helemaal leuk geworden Wilma, wat een bofbips ben jij om zo'n mooie prijs te winnen, veel plezier ermee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,
    wat een leuk en grappig hondje, mooie kerstkaart heb je gemaakt,
    en wat heb je een gave prijs gewonnen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk deze kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk en een grappig plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geborduurd Wilma en een grappig plaatje. Wat zijn wij bofbipsen hè! Zulke mooie dingen in het pakketje van Rosina.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen