Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 11 mei 2017

Kerstkaart - week 19

Op de blog van 52 weeks to christmas worden de kerstkaarten van week 19 weer geplaatst vandaag.
Ook ik heb er weer 1 klaar, een geborduurde....



En net voordat ik deze post wil plaatsen lees ik op de blog dat ik de gelukkig winnares ben van de maandchallenge die we vorige week konden plaatsen, jippieeeee ik ben weer een bofbips, leuk!

Dank jullie wel voor de bezoekjes en lieve reacties, lees ze steeds met veel plezier..
Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Wilma.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Wilma met je prijs ! Je hebt weer goed je best gedaan voor ons. Mooi kaartje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt.
    gefeliciteerd met je prijs en vooral de eer !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je gewonnen prijs Wilma, veel plezier ermee.
    En ook deze week heb je weer een mooie geborduurde kaart voor ons! dankjewel.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje , practig met die geborduurde rand
    Van harte met je gewonnen prijs!!!

    fijne dag veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuke kerstkaart, Wilma. Ik heb altijd zo een bewondering voor mensen die op kaartjes borduren. Zo prachtig ! Proficiat ook met je winnende kaartje ! Groetjs, Gina

      Verwijderen
    2. Gefeliciteerd Wilma met je winnende kaartje !!
      Nu alweer eentje af met mooi borduurwerk erop ,wwoow
      Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC
      Fijne dag van Epie

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijs, Wilma! En je maakte alweer zo'n prachtig kerstkaartje deze week!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Wilma met je winnende kaartje van vorige week...zo leuk voor je ...het zijn ook steeds zo een mooie geborduurde kaartjes .. En dan viel er gisteren nog een prachtig kaartje van je in de bus...zo leuk en ook weer zooooo mooi geborduurd in hele mooie kleurtjes...heel erg bedankt ervoor hoor..er staan er nu 2 te pronken hier op mijn knutseltafel...SUPER!!!

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig geborduurde kaart Wilma! Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer een hele mooie kaart Wilma. En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele mooie geborduurde kerstkaart en wat leuk dat je gewonnen hebt,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is weer een hele mooie kaart,Wilma.Gefeliciteerd met je winnende kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een prachtig geborduurde kaart en gefeliciteerd met je prijs.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje Wilma! En gefeliciteerd met je winnende kaart!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Wilma en weer super geborduurd! En gefeliciteerd met je winnende kaart. Echt een bofbips hoor!!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Wilma !!!!
    Deze kaart is ook weer super mooi !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is heel erg mooi. Prachtig geborduurd.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg verkoelend dit kaartje met dit mooie weer en ook schitterend gemaakt!

    Gefeliciteerd met het winnen van de maandchallenge!

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd en je hebt weer een Prachtige kaart gemaakt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen