Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 18 mei 2017

Kerstkaart - week 20

Week 20 in kerstkaartenblogland en wel op de blog van 52 weeks to christmas is het weer tijd voor de wekelijkse bijdrage, de mijne is weer geborduurd ...;



Ook ontving ik eergisteren het leuke pakketje dat ik gewonnen heb vorige week als winnaar bij De grappige kerstkaart nou die gaat zeker van pas komen, nog hartelijk bedankt!




Dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties op m'n blogje, het is altijd erg leuk om te lezen!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een erg mooie kaart van gemaakt, Wilma.
    Veel plezier met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart heb je weer gemaakt.
    Heel veel plezier met je spulletjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma en wat een leuke prijs.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. plaatje is het weer Wilma, mooi geborduurd
    leuke prijs..kun je weer wat leuks mee maken..

    fijne dag veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk pakketje Wilma, en weer een prachtig kaartje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke prijs heb je gewonnen en je kerstkaart is weer super,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaart Wilma ! Veel plezier met je gewonnen spulletjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is je geborduurde kerstkaart Wilma, wat een leuke prijs heb je gewonnen, veel plezier ermee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart weer Wilma! Leuk plaatje heb je gebruikt.
    En leuk dat je pakketje al binnen is, ziet er leuk uit.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Wilma. Alles past perfect. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart weer,Wilma met een lief plaatje.Gefeliciteerd met je gewonnen pakketje.Fijne dag nog.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief dit kerstkaartje Wilma...zo fijntjes weer dat borduurtje erop...
    en gefeliciteerd met je mooie winnende pakketje ...daar ga je vast weer veel moois mee maken...veel plezier ermee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi borduurpatroon en leuk plaatje erbij!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel plezier met je prijs !
    Je kerstkaart is weer super mooi !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook deze week weer een supermooie kerstkaart Wilma!! En gefeliciteerd met je mooie prijs!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. geniet van je prijs! Dit is alvast weer een hele mooie! je borduurwerk is net een huisje, leuk!
    groetjes
    nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk dat je mij volgt!
    Wat een mooie, lieve kerstkaart heb je geborduurd. Veel plezier met je prijsje.

    BeantwoordenVerwijderen