Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 1 juli 2017

Kerstkaart - week 22

Ook op deze warme dag (het lijkt wel zomer) is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to Christmas...
Week 22 dit jaar en tevens is er een challenge met het thema "shine on" dat betekend dat je een lichtbron op je kaart moet laten zien, nou lichtjes zijn er genoeg met kerst, op mijn kaart staan mooie kaarslichtjes;




Afgelopen week ben ik niet erg actief geweest maar  lekker genoten van het goeie weer zoals velen van jullie denk ik?! Hier heeft manlief de potten gevuld,ziet er zo gezellig uit met dit mooie weer.
Hier wat foto's van ons bloemenhoekje en de moestuin op hoogte ❤️❤️










De foto's zijn van afgelopen weekend maar met dit warme mooie weer zie je ze gewoon groeien!!

Dank jullie wel voor de bezoekjes en lieve reacties op mijn blogje, ik kom zeker terug bij jullie om al het moois te komen bekijken!!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie geborduurde kerstkaart Wilma. Mooie tuintje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een mooi lichtje erin. Mooi tuintje ook. Bedankt voor je bijdrage aan 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart, Wilma.
    Leuke foto's ook van je tuin. Echt genieten van dit mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met je kaarsjes! Ik heb de koele momenten gebruikt, 's morgens vroeg dus ;-) om een kaartje te maken. Met dit weer moet je ook gewoon genieten van je tuin! Ziet er goed uit.
    Liefs Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n prachtig borduurkaartje Wilma ,
    lief plaatje als blikvanger middenin ,Top.
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is weer een echte blikvanger Wilma, mooi geborduurd met een prachtig patroon.
    Vergeet je je moestuintje geen water te geven?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Wilma. En je tuin ziet er gezellig uit met je leuke potten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je weer een mooie kerstkaart gemaakt,
    handig zo'n groente tuintje op hoogte,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Wilma! ik zou het ook nog even voor de Challenge hieronder linken!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Handig zo'n moestuintje op hoogte!
    mooie kerstkaart, als je wil meedoen met de challenge: voor middernacht nog linken bij de wedstrijdlink Wilma!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is weer een prachtige kaart !
    Leuk je moestuin !
    En de plantenhoek !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig geborduurde kerstkaart!
    Je moestuintje is super leuk.
    De potten staan er mooi bij, lieve man heb je. Ik moet het zelf doen mijn man heeft niets met een tuin:( Ieder zijn hobby!:)
    Mijn tuin begint ook helemaal te ontpoppen.
    Love it.
    Lieve Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie borduurkaart,Wilma.mooi tuinje en moestuin op hoogte.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie geborduurde kerst kaart.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje, prachtig borduurwerk!
    grtz. Colien
    DTlid 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart, Wilma. Mooi patroontje heb je weer gebruikt!
    En je tuintje ziet er gezellig uit!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gedaan Wilma. Mooi borduursel en het plaatje past er precies bij. Fijne pinksterdagen.
    Groetjes, Afke

    Ps mooi groententuintje op hoogte heb je. Groeizaam weer hè.!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, echt een leuk geheel.
    Mooi is je moestuin op hoogte, maakt het allemaal weer wat makkelijker.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen