Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 19 mei 2017

Lief meisje

Vandaag dit mooie kaartje, ik vind hem zelf wel heel lief!
Het is niet mijn favorietste borduursteek maar ik vind het resultaat altijd wel erg mooi.....;



Deze is tevens geschikt voor de challenge op de blog en Facebookpagina van Jacqueline Pannekoek .

Heel veel dank voor de vele bezoekjes en lieve reacties op m'n kerstkaart van gisteren, heb ze weer met veel plezier gelezen 👍

Alvast fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Wilma. En wat een lief borduursel, de parels op de bloemen maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een prachtig borduursel, Wilma! Waarom is het niet je favoriete steek? Het ziet er zo mooi uit.
    Leuke kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart met een lief plaatje en mooi borduurtje,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje Wilma.
    Groetjes NIcolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zeker, een lief kaartje!
    Mooi geborduurd. Leuke tekst.
    Leuk gedaan.
    Heel fijn weekend, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi borduurpatroontje, Wilma.Wat een lief plaatje erbij.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen