Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

vrijdag 30 juni 2017

Foto's photobucket kwijt

Ik denk dat ik al m'n foto's kwijt ben op m'n blogje 😩
Ik plaatste ze via photobucket en zover ik het nu begrijp moet je upgraden bij hen en gaat dit 399 dollar per jaar kosten....Dat gaat hem niet worden en dus zal ik op zoek moeten naar iets anders.
Vrees echter wel voor alle reeds geplaatste foto's .....

Hoe plaatsen jullie je foto's op je blogje?

Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

5 opmerkingen:

  1. Oh Wilma, wat erg voor je! Al je foto's zijn inderdaad weg als ik bij je oudere berichten kijken... wat jammer! Ik sla mijn foto's altijd op op een usb-stickie, heb ik altijd bij de hand, heeft me één keer 8 euro gekost en ik kan er ontzettend veel op kwijt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb ik de originele foto's nog wel op m'n iPad maar hier zijn ze waarschijnlijk allemaal weg, dus zou ik iets anders moeten zoeken om mn foto's te uploaden. Ben dan ook benieuwd hoe andere blogvriendinnetjes dit doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat is zeker balen Wilma. Ik zet ze op mijn pc in verkenner. En dan kan ik ze via blogger in mijn berichtje zetten.
    Succes er mee.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is balen !!!
    Ik sla mijn foto's altijd op in Googledrive.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sla ze op in Picasa en daar bewerk ik mijn foto,s ook.
    Zijn ze helemaal gek geworden om daar zoveel geld voor te vragen.
    Verdiep je eens in Picasa, ik vind het gewelddig en kost niets.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen