Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 14 juni 2017

Geslaagd

Vandaag het supergoeie bericht dat de dochter van mijn vriendin geslaagd was voor haar VMBO-T, zo fijn want ze heeft er zo hard voor gewerkt dus verdiend 🎈🎈🎈🎈🎈
Vooruitlopend op de goede uitslag heb ik afgelopen dagen deze kaart voor haar gemaakt;


Wil deze meteen mee laten doen aan de challenge van Fadengrafik-challenge blog waar het thema vrij is!

Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en de moeite die jullie nemen om te reageren,ik ben er erg blij mee!

Fijne avond en tot morgen voor de wekelijkse kerstkaart.

Lieve freubelgroetjes, Wilma

7 opmerkingen:

  1. Een heel geslaagd kaartje, Wilma. Daar zal ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een mooie kaart voor de dochter van je vriendin,Wilma.Wat zal ze blij zijn met haar diploma.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit "geslaagd"kaartje Wilma....zal de jonge dame in kwestie vast heel blij mee zijn....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En jij hebt een prachtige geslaagd kaart voor haar gemaakt Wilma, mooi hoor.
    Lieve groetjes,Corie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze plaatjes blijven zo leuk he? Mooie kaart en fijn dat ze geslaagd is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A truly great graduation card, so full of joy and positivity. The owl is fantastic, and so is your stitching. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen