Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 8 juni 2017

Kerstkaart - week 23

Kerstkaartendonderdag in blogland, tijd voor de 23e dit jaar op de blog van 52 weeks to christmas en dit is mijn bijdrage;




Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en de moeite om een reactie te plaatsen, ben er altijd erg blij mee. Ik kom vandaag zeker ook bij jullie langs om al het moois te bewonderen.

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Mooie borduurkaart Wilma ! Dit is pas écht 'handwerk' Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, weer zo'n schat van een kaart!
    Prachtig borduurwerk weer!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi weer, Wilma!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al weer zo'n prachtige borduurkaart !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk patroon en weer zo ooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Wat een mooie borduurkaart heb je weer gemaakt leuk plaatje.

    Groetjes Bep (DT 52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super lief kerstkaartje weer Wilma...zo leuk geborduurd weer...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Wilma.Weer prachtig geborduurd.Wat een een lief plaatje.Fijne dag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit winterse kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, prachtig borduurwerk en schattig plaatje!
    grtz.Colien
    (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke borduurkaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kerstkaart Wilma. Keuk patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent helemaal op de borduurtoer geloof ik . Knap hoor, wat een geduld moet je daarvoor hebben. Deze en hieronder zijn weer erg mooi geworden. Complimenten.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kerstkaartje Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een schitterende geborduurde kaart Wilma, leuk plaatje ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Wat een leuke plaatjes zijn het toch.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje van een kerstkaart. En dan het mooie borduursel.
    Supermooi!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie geborduurde kerstkaart met een lief plaatje.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje!
    Mooi geborduurd. Plaatje is schattig.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen