Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 15 juni 2017

Kerstkaart - week 24

En ook op deze warme dag is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas, de 24e voor dit jaar:




Dank jullie wel alvast voor de bezoekjes en lieve reacties, ik kom zeker een kijkje terug nemen!

Fijne dag, geniet van het weer en lieve freubelgroetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart
    Mooi borduurtje heb je weer gemaakt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Wilma. Mooi zoals alles past. deze plaatjes zijn zo leuk! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is zo mooi WIlma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geborduurde Kerstkaart Wilma, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super lief kerstkaartje Wilma...TOPPIE!!!

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart,Wilma.Prachtig patroontje met een lief bijpassend plaatje.Ik vraag me af hoe lang je wel niet bezig ben met zo'n borduurkaart iedere keer weer :).Fijne dag.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo'n mooi kaartje met prachtig patroontje en zeer lief plaatje. Mooi geheel!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kerstkaart Wilma, wat een prachtig borduurseltje, en een super schattig plaatje,
    fijne dag liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een supermooie borduurkaart Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een lief winters kaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer zo'n mooi geborduurd kaartje Wilma.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er weer top uit Wilma !

    groeten Ineke

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk gedaan Wilma ! Groetjes en alvast een fijn weekend ! Gina

    BeantwoordenVerwijderen