Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 29 juni 2017

Kerstkaart - week 26

Week 26 van dit jaar,we zitten op de helft...gelukkig minder warm als afgelopen weken.
Ook vandaag is het weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas.
Deze week heb ik een BorDotkaart,het patroon komt uit het Hobbyjournaal.









Hartelijk bedankt alvast voor jullie bezoekje en lieve reacties,op donderdag altijd weer erg gezellig om zoveel reacties te lezen, is eigenlijk de enigste dag dat er zoveel mensen de moeite nemen om een reactie te plaatsen, TOP...een leuke groep deze 52 weeks to christmas 👍
Ik kom vandaag of morgen natuurlijk ook bij jullie kijken.

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma



21 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer, Wilma! Leuk die combi van borduren en Dots.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Wilma. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Maar ik probeer altijd wel even bij je langs te komen hoor, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Wilma.
    Erg mooie combi van patroon, plaatje en kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Werkelijk schitterend !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart.
    en inderdaad kijk ook stiekem een beetje uit naar donderdag , leuk al die lieve reacties, goede drijfveer om iedere week een kaartje te maken..inderdaad een hele leuke groep!!

    fijne dag veel liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart, heel mooi borduurwerk en dots ! Ja, ik krijg donderdags ook de meeste reacties. :o) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Wilma. Mooie plaatje en patroon. De kleuren zijn erg mooi.Altijd leuk de reacties! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze kerstkaart in deze combinatie van borduren en dots.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wilma wat een prachtige kaart in mooie kleur !!
    Dat mooie randje maakt het helemaal compleet .
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje en wat een werk zal dat geweest zijn. Ik vind het fijn om te horen dat je het leuk vind om mee te doen met 52WTC want hoe meer hoe leuker natuurlijk. Bedankt voor nijdrage deze week! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow Wilma, wat een gave kerstkaart heb je gemaakt maar ook de kaart hieronder is zo mooi geborduurd,
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Wilma, leuk de combi van borduren en dots.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gecombineerd kaartje Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kerstkaartje Wilma! Borduren en dots! knap hoor!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig hoe alles bij elkaar past!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. o jij hebt ook geborduurd zie ik.toch een werkje he .
    super mooi ook

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Wilma. Mooie combinatie van borduren 3D en dots.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtige kaart weer, weer een schitterend borduurmotiefje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Wilma,

    Sorry het zal wel aan mijn PC liggen,maar ik zie niets.Ik zie alleen een afbeelding van Photobucket.In ieder geval een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, absolutely fantastic! I love how you combined your stitching with those tiny stickers, and the winter flowers are wonderful. Such a beautiful, rich Christmas card. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen