Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

dinsdag 6 juni 2017

Zee en strand

Dát is het thema op  Ons borduurkaartenblog, hier heb ik deze kaart voor gemaakt;




Ik wil deze ook mee laten doen op de blog van Fadengrafik,hier is het challenge 105: "themavrij"


Wat een weer hé na die heerlijke dagen die we achter ons hebben,lijkt nu wel herfst!

Dank jullie wel voor jullie bezoekje en lieve reacties.

Fijne avond alvast en lieve freubelgroetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Weer prachtig geborduurd,Wilma.Wat een schattig plaatje.Fijne dag nog.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart Wilma, een heel schattig plaatje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje weer, Wilma! Supermooi borduurwerk ook weer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is weer een schitterende geheel Wilma, mooi geborduurd, het plaatje helemaal leuk.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartemblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het weer is wel even een ommekeer, maar wel goed voor de tuin.
    Je kaart is weer zo leuk Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooo, wat een leuke kaart
    Het plaatje is zo schattig
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig lief kaartje geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma
    Je hebt een prachtige kaart geborduurd en het plaatje is heel lief.
    Bedankt voor je deelname op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Wilma met een leuk borduurpatroon. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Wilma met een leuk borduurpatroon. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohh die vind ik leuk!
    Mooi geborduurd, wat een werk.
    Plaatje past perfect bij strand thema.
    Fijne avond en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, that card is just wonderful! I love the image with the teddy on the beach, and your stitching is full of summer fun. The golden/brown swirls look like little goldfish to me. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wow, what a fabulous card. Your card is absolutely amazing. Thank you so much for joining our Challenge at the Fadengrafik Challenge blog.
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen