Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zaterdag 22 juli 2017

Condeolance kaarten

Vroeger wilde ik deze kaarten nooit in huis hebben en kocht die als ik ze nodig had.
Nu maak ik ze wel vooruit zodat ik er alle zorg en aandacht aan kan besteden in de hoop dat ze lang blijven liggen natuurlijk.
Ook las ik laatst een discussie van mensen die vinden dat een condeolance niet zelf gemaakt mocht worden....nou ik vind zelf van wel, zou het zelf heel erg waarderen,te weten dat iemand er zoveel moeite voor doet!
Al hoop ik uiteraard dat ik ze zelf nog lang niet hoef te ontvangen,maar ja dat geld voor iedereen!!

Nu de kaarten;












Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en de moeite om een berichtje achter te laten, vind ik super!

Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

4 opmerkingen:

  1. Erg mooie serie condoleancekaarten, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie Wimla! Ik maak deze ook altijd in reeksen, als je ze plots nodighebt, heb je er niet altijd tijd voor. Toen mijn mama gestorven was vond ik het fijn dat er een aantal zelfgemaakte kaartjes gestuurd werden. Mensen doen er moeite voor.
    Dankje wel voor de prachtige verjaardagskaart. Ik dacht ook dat jij al lang volger bij me was?
    Fijne zondag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt Wilma.
    Ik maak zelden condoleancekaarten, maar het zou toch wel handig zijn om er een paar op voorraad te hebben.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik stuur altijd zelfgemaakte condoleance kaarten. Zou ik zelf ook fijn vinden, denk ik. Ze zijn erg mooi.
    Groetje Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen