Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 6 juli 2017

Kerstkaart - week 27 tevens challenge

Goedemorgen op deze -alweer- warme dag!
Het is donderdag dus weer tijd voor de wekelijkse kerstkaart op de blog van 52 weeks to christmas.
Week 27 en deze week is er tevens de maandelijkse challenge met het thema "een engel op je kaart"
Het is me weer gelukt en dit is hem geworden:



Hartelijk bedankt alvast voor jullie gezellige bezoekjes en lieve reacties, ik verheug me er weer op.
Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

14 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje met engel Wilma! Super!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kerstkaart, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve kerstengel, supermooi ingekaderd in je mooie borduurwerk!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een werkje heel mooi geborduurd

    liefs cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer prachtig Wilma, en zo mooi geborduurd weer. Toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, Wilma! Mooi patroontje en lief plaatje, dat er zo mooi in past.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze is weer erg mooi Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi borduurpatroon en een schattig engeltje.
    Mooi geheel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattig engeltje op een hele mooie, geborduurde kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach....wat een schattige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan Wilma!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kerstkaart is zo lief met dit plaatje en natuurlijk weer héél mooi geborduurd Wilma.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Wilma!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Wilma !!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen