Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

donderdag 20 juli 2017

Kerstkaart - week 29

Het is weer kerstkaartendonderdag in blogland! Op de blog van 52 weeks to christmas is het alweer tijd voor de 29e dit jaar...dit is de mijne geworden:



Deze heb ik eergisteren al geplaatst op de Facebookpagina van Aline Kreatief waar een pandawedstrijd is, zeer geschikt toch deze lieve panda ❤️

Wil ik jullie hartelijk bedanken voor de lieve reacties op mijn kaartjes, ik geniet er elke keer van!
Kom zeker ook een kijkje terug nemen!!

Fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Wilma.
    De panda is echt al helemaal in kerstsfeer ...., wat een schatje.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kerstkaart Wilma.

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende borduurkaart Wilma..
    Fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart en de panda is een goed thema dit jaar, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach....wat een leuk plaatje heb je gebruikt Wilma....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi geborduurde kaart met die leuke panda.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige geborduurde kaart met een schattige panda, super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart weer Wilma. Waar haal je toch de tijd vandaan om al je kaartjes te borduren. Dat lukt mij echt niet. Maar ik vind het weer erg geslaagd. Leuk met die lieve panda!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart en een mooi borduurtje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart,Wilma.Schattig plaatje van de leuke panda.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie is dit weer !!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje deze pandabeer! Erg mooi geborduurd ook! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje! Mijn zoontje zou er helemaal weg van zijn, mét panda.. Mooi geborduurd ook! Dankjewel voor het meedoen in week 29 van de 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat en leuk lief kaartje!
    Panda is hot!!!
    Prachtig geborduurd.
    Groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Door omstandigheden wat later dan anders, maar ik zou het 52Weeks to Christmas-blogrondje niet graag missen!
    fijn dat je er weer bij was!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen