Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

zondag 23 juli 2017

Zomer cq. Strandkaart

Al is het vandaag geen zomerse dag toch heb ik voor jullie wel een zomerse kaart.
Dit koetje ligt heerlijk te genieten op het strand;



Ik wil deze graag mee laten doen aan de Challenges op de blogs van;

Fadengrafik-Challenge blog met het thema "zomer" en
2 Sisters on the blog met het thema "strand"

Hartelijk bedankt voor jullie bezoekjes en aan degene die de moeite nemen om een berichtje achter te laten, toppie!! 👍

Fijne avond nog en lieve freubelgroetjes, Wilma

10 opmerkingen:

  1. Hallo Wilma,
    Daar krijg je een zomers gevoel van hoor!
    Mooi geborduurd!
    Het koetje denkt aan een heerlijk ijsje.Ze ligt er leuk bij in badpak.
    Hier vandaag donkere wolken en regen.Freubel of opruim weer ook wel eens fijn😉.
    Zonnige groetjes we moeten deze week de zomer zelf maken!
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en zomers kaartje, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart heb je gemaakt.
    Wat een zomerse sfeertje heb je gecreëerd
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De koeienplaatjes van Yvonne zijn inderdaad zo leuk en passen goed bij ons thema.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige koetjes strandkaart. Ik herken het plaatje van Yvonne, die zijn zo leuk! En leuk om een borduurkaart bij onze challenge te zien. Dat doe ik zelf ook graag.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sisterontheblog
    Groetjes Caroline DT

    http://caroline-creaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje weer, Wilma! Schattig dat koetje op het strand!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat koetje heeft het heerlijk zie ik wel Wilma, dan ook nog omringd met een prachtig borduurwerkje, het is een prachtige kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun card, I just love this little cow on the beach. Your pattern is great, too, and reminds me of sea waves which fits perfectly to the summer theme. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings,
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wow, what a fabulous card. Your card is absolutely amazing. Thank you so much for joining our Challenge at the Fadengrafik Challenge blog.
    Hugs
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen