Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

woensdag 30 augustus 2017

Kerstkaart - week 35

Week 35 op de blog van 52 weeks to christmas en dit is deze week mijn bijdrage:



Jaja dit keer geen geborduurde maar een scrapkaart 😎
Ik heb de sketch gebruikt van het Cards&more clubje en vind het toch best leuk om te doen.

Wil deze meteen linken op de blog van 2 Sisters on the blog waar de 6e challenge is met het thema "alles mag"

Alvast hartelijk dank voor jullie bezoekjes en lieve reacties, ik hoop er weer vele te lezen maar dat gaat vast weer lukken op kerstkaartendonderdag....zo'n gezellige groep bloggertjes 👍
Natuurlijk kom ik ook weer bij jullie neuzen, doe graag inspiratie op bij anderen!

Tot slot wens ik jullie een fijne dag en lieve freubelgroetjes, Wilma

20 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Wat een leuke scrapkaart heb je gemaakt, schattige plaatje en heerlijke tradionele kleuren,
    gezellig he om iedere week bij iedereen rond te kijken, inderdaad een hele gezellige groep.''fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bij bent Wilma! Ik herkende de schets onmiddellijk! Ook leuk hé een scrapkaart!
    Fijne dag
    Nancy DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wilma, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt in mooie traditionele kleuren. Je bent de eerste vandaag. Lekker vroeg erbij.
    Lieve groetjes,
    Monique DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt Wilma.
    Leuk dat je je weer gewaagd hebt aan de sketch, ziet er toch goed uit !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Wilma ,is van alles te zien
    Gezellig dat je meedoet weer met week 35 52WTC .....
    Liefs van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kerstkaartje Wilma...ook scrapkaartjes maken ligt jou wel zie ik...
    leuk dat je meedoet met de challenge

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supermooie kaart, prachtig papier, en een lief plaatje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een plaatje Wilma! Heel leuke uitwerking van de sketch. En die afwisseling met borduren en erns iets anders is ook leuk om te doen, vind ik tenminste.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Wilma. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook het scrappen gaat je goed af Wilma, je kerstkaart is prachtig zo en wat een mooi papier.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wilma,
    ook deze stijl van kaarten maken, gaat jouw prima af. Mooie combinatie van papier, een hele mooie kaart!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaart Wilma!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer een leuke kerstkaart gemaakt Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Wilma.
    Bedankt voor je 2e deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart in mooie kerstkleuren! Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart in deze traditionele kleuren. Leuk met dat 3Dtje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd, geweldige combinatie. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha, Ha, dat meiske heeft er duidelijk zin in.
    Heel mooi kerstkaart!
    "Veranderen van spijs doet eten" gewoon vaker doen. Borduren blijft natuurlijk ook super:)
    Groetjes Crealientje en tot blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke kerstkaart, mooi! Leuk dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen