Ik ben Wilma,getrouwd en moeder van 2 zoons. Mijn hobby's zijn kaartborduren en hobbydotten.

Mijn foto
Welkom op mijn blogje,leuk dat je een kijkje komt nemen. Ik ben pas een paar jaar bezig met kaarten maken,doordat ik noodgedwongen thuis kwam te zitten moest ik iets met m'n tijd doen en ben ik op deze hobby uitgekomen,nooit verwacht dat ik nog ze creatief zou zijn. Na verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben ligt m'n voorkeur toch bij kaartborduren en hobbydotten dus die zullen jullie het meeste voorbij zien komen. Ook haak ik graag maar dit ligt momenteel op een lager pitje. Ik lees met veel plezier jullie lieve reacties,dank je wel daarvoor. Liefs Wilma

maandag 11 september 2017

Bingo!

Moet toch niet gekker worden maar hier ben ik weer met een scrapkaart 😎



Deze heb ik gemaakt aan de hand van een sketch op de club van Cards and More en meteen gecombineerd met de lopende september challenge op de blog van Hobbywinkel De Egel waar het thema is: "letter B"...

Nou volgens mij wel geslaagd toch?

Dank jullie wel voor jullie bezoekjes en de moeite om een reactie achter te laten, ik lees ze met plezier 👍

Fijne avond en lieve freubelgroetjes, Wilma

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je meedoet met onze 'Letter B' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig plaatje en een heel leuke kaart ermee gemaakt, Wilma!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de smaak te pakken Wilma,
    Wat heb je een leuke Bingokaart gemaakt,leuk plaatje.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief dit kaartje Wilma, zo leuk met dat bingoplaatje...KNAP gedaan!!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke bingo-kaart, Wilma! Mooie kleuren, leuk plaatje!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart! De uiltjes blijven ook zo schattig! leuke sketch heb je gebruikt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is leuk en je hebt een mooi plaatje gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt Wilma.
    Een echte bingo-uil op je kaart, super.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk Wilma. Grappig plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuke scrapkaart is dit Wilma! En wat leuk dat je voor de B van Bingo gekozen hebt, ik denk dat er heel veel mensen veilig voor de B van Bloemen kiezen, maar ik vind deze stiekum veel leuker! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Wat een leuke en gave kaart ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "41 Letter B" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Letter B}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke scrapkaart Wilma!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen